maandag 4 februari 2013

Kinderkamerstyling Ryan






Zaterdag 2 februari 2013

Interview met Maaike Turk – de Groot, de moeder van Ryan (6) die sinds zaterdag trotse bezitter is van een unieke hele stoere slaapkamer!


Ik stelde haar na afloop onderstaande vragen:


Is het eindresultaat van de styling geworden zoals je het verwacht had?
Absoluut! het is echt heel gaaf geworden, ik ben er super blij mee! 

Hoe heb je ons gevonden? 

Via via.. het was voor mij een uitdaging, want mijn lat ligt erg hoog. Ik zoek altijd naar de niet standaard spullen. Het is bijna nooit goed genoeg en stuur regelmatig ontvangen spullen weer retour. Ik wil mijn spullen het liefst niet ergens tegenkomen. Ik heb gezocht op het internet bij leuke dekbedovertrekken en thema’s. Zo kwam ik op de sleepiez website terecht en zag ik dat alles op maat gemaakt kon worden.

Jullie wonen in Zoetermeer, ons bedrijf zit aan de andere kant van het land in Hengelo.. Alle communicatie verliep per mail en post. Hoe vind je dat die communicatie is verlopen?

Echt uitstekend! Ik kan niet anders zeggen. Je was heel snel met het beantwoorden van mijn mail en meteen in de volgende dagen had ik de stofstalen al thuisgestuurd gekregen.



Het was ook zo leuk verpakt! Ik had gelijk zin om aan de slag te gaan!


Welk idee heeft je het meest verrast?

Eigenlijk alles.

Ik dacht aan een paar 60cm kussens en jij maakte er een XL leefkussen van waar Ryan veel meer aan heeft op zijn chill plek.

We wilden een kastje naast het bed en resultaat is een super stoere hoes om een tafeltje dat op maat is gemaakt en zo uitstekend bij Ryan zijn bed hoogte aansluit. De stoere zak/hoes er omheen maakt het echt helemaal af! Ook gaaf dat er nog een plankje in het tafeltje is verwerkt. Kan Ryan zijn geheime spulletjes opbergen.
En ik vertelde je dat ik niet van rood hield en toch haalde je op een prettige manier het rood erbij, omdat het ook terug te vinden was in het rode kruis op de tas die ik al had.

De piping in het dekbedovertrek en in de hoes om het tafeltje, maar ook weer in het leefkussen. Geel en groen alleen zou saai geweest zijn en nu is het rood zo subtiel en toch zo stoer verwerkt in de op maat gemaakte spulletjes.

Is er ook iets tegengevallen? Heb je punten van kritiek?

Ik dacht alleen dat de bovenstroken van het dekbedovertrek in de kleuren zouden zijn van de sluitflap aan de zijkant van het dekbedovertrek. Ik heb de begrippen sluitflap en bovenstrook door elkaar gehaald.

Achteraf zeker niet erg, want het is zelfs mooier zo!



Zou je SLEEPIEZ Original® en mij als styliste aanraden bij anderen?

Zeker weten! Dat heb ik zelfs al gedaan op mijn werk. Nee, ik ben echt super enthousiast.
Je kwam met goed advies en originele ideeën. Je voelde goed aan wat ik echt niet wilde. Er was een mooie balans in ons overleg. 


Http://www.sleepiez.nl 


 


     

Geen opmerkingen: