maandag 15 april 2013

Energie


Lente!
De winter is voorbij, de zon breekt nu echt door en de natuur komt eindelijk tot leven.

Als ik 's morgens wakker wordt en de vogels hoor fluiten, dan hoor ik gewoon dat het andere 'fluitjes' zijn.
Vol met energie, vol met goede zin en druk doende met hun dagelijkse dingetjes.
Het is lente!!

Ander mens
De zon geeft mij energie. Eerlijk gezegd ben ik bijna een ander mens op het moment dat de zon schijnt. Ik wandel door mijn tuin, neem de eerste zonnevitamientjes in me op en kijk om me heen. Links en rechts zie de eerste knopjes en blaadjes aan de takken.

De oude appelboom uit 1936 doet zijn best om de eerste bloesems te laten zien. Op verschillende plekken zie ik de eerste kleine bloemetjes en jeeeeej.... de jonge magnolia heeft eindelijk weer grote dikke knoppen aan zijn takken!


Energie
De laatste 8 weken heb ik keihard gewerkt aan de realisatie van de nieuwe webwinkel op sleepiez.nl . Donderdagavond 11 april om 20.30 uur is de shop online gegaan.
Het resultaat mag er dan ook zijn en ik ben er heel erg trots op!

De webwinkel openen en meteen bestellingen ontvangen, kon ik alleen maar wensen. Maar het gebeurde toch echt! De reacties waren hartverwarmend en overweldigend!
Alle stukjes vallen op hun plaats en al dat harde werken levert meteen resultaat op.

Eigenlijk zou ik doodop moeten zijn. 's Morgens om 06.00 uur stonden de kids alweer naast mijn bed. "Hoi Mam!"....... terwijl ik vaak na 01.00 uur pas het licht uit deed. Dag in dag uit, week in week uit.
Maar door de dagelijkse vooruitgang in de ontwikkelingen van de nieuwe webwinkel op sleepiez.nl
en door fantastische communicatie met de bouwers en alle mensen om me heen, heb ik in zeer korte tijd een prachtige webwinkel kunnen openen.
De volgende 'sleepiez fase' kan beginnen! Dáár krijg ik nou energie van!

Het mooie weer buiten, de natuur die weer tot leven komt, geeft me weer nieuwe inspiratie. De kleuren, de vormen, zelfs geuren!
Wekelijks zullen nieuwe producten toegevoegd worden aan de webwinkel. Voor de hele bijzondere artikelen waar er bijvoorbeeld maar 1 van is, hebben we de categorie Limited &Specials toegevoegd.

Slapen was nog nooit zo leuk!
...en dat zeggen we niet voor niets :-)
Net als je stemming en je behoefte kan wisselen, kun je ook de 4stijlen dekbedovertrekken en kussens van sleepiez wisselen. Alle producten hebben twee of meer 'gezichten' en jij kiest in een handomdraai welke. Daar worden we toch allemaal vrolijk van!

Ik zie je graag op sleepiez.nl
heb je vragen of ideeën,  dan neem je gewoon contact met me op!

Tot snel !
Audrey










Geen opmerkingen: